Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilknytning af bilag til bogførte poster - visning af tilknyttet bilag

+2
Jeg sidder og skal tilknytte en masse bilag til allerede bogførte poster, og det gør jeg fra ubehandlet. Når jeg vælger året, og derefter oversigten over posteringer, ville det være rart, hvis man herinde kunne se, om der allerede VAR tilknyttet et bilag på posteringen. Min kunde her har været så venlig at oploade en masse bilag dobbelt, og nu risikerer jeg, at de kommer ind dobbelt på posteringen, fordi jeg ikke kan se, om det er et af dem der allerede er tilknyttet tidligere, hvilken kun må være en gene for e-conomics servere, hvis det sker for tit.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Forslag » Bilagshåndtering af (15.8k points)
Hej igen Susanne :)

Vi har nu vendt den internt.
Det er blevet bestemt, at vi gerne vil implementere dit forslag.  Hvordan det præcis kommer til at se ud og fungere er ikke blevet bestemt endnu, men dit ønske skal nok komme med i det nye model af indscanning, som vi snart kommer med.

Så mange tak for dit forslag. Super godt input. Jeg håber du inden alt for længe vil se din efterspørgsel i programmet og at den kan hjælpe dig til en nemmere og hurtigere arbejdsdag.  

Rigtig god dag :)

2 Svar

Hej Susanne og tak for dit forslag :)

 

Jeg kan godt se, hvad du mener.

Det ville være lækkert at have denne funktion, så man nemmere kan se om der allerede er vedhæftet på denne postering.

 

Vi er i gang med at udvikle et nyt form for indscanningsmodul og jeg vil give dit forslag med videre til det team som sidder med det. Dit forslag er derfor under overvejelse på nuværende tidspunkt.

 

Rigtig god weekend!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Susanne :)

Jeg beklager jeg ikke har fået vendt tilbage på dit forslag. Den er smuttet for mig, men det du efterspørger er kommet med vores nye version af indscanning.

Du kan her se kolonnen for om der er er noget vedhæftet. I mit tilfælde er der ikke vedhæftet noget, men hvis der var, så ville det kunne ses her :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det var dejligt, tak for det :)

Mh Susanne
Hej Jesper

Jeg stod nu og skulle tjekke, hvilke bilag der manglede i et regnskabsår - går ind under "Find bilag", men jeg får ikke samme skærmbillede op, som du har vist ovenfor. Hvor finder jeg det henne ? Virker det ikke på internal med indscanningsmodul, eller er der andre begrænsninger ?

Det slår ihvertfald ikke igennem i ubehandlede, som var det jeg efterspurgte.
Hej Susanne :)

Du har fuldstændig ret. Det er mig, der ikke har læst nøje nok efter, at det var præcis ubehandlede du efterspurgte det i.

Det er sådan, at vi herinde over tid ikke vil udbygge funktionaliteterne i ubehandlede. Det skyldes vores nye moduler Inbox og Smart Inbox. Inbox vil er det vi kender som Indscanning i dag og Smart Inbox er en overbygning af denne.

Derfor vil fremtidig udvikling komme til at være på disse, hvor du også finder den funktion du efterspørger.
Det er selvfølgelig dit eget valg, hvordan du vil arbejde, men jeg vil anbefale dig at kigge på inboxen fremfor ubehandlede. Det er som sagt i Inbox nye funktioner vil komme.

Jeg vil understrege, at det ikke koster ekstra at bruge denne. Den følger med i indscanning.

Hvis du har en eller flere specifikke grunde til at du hellere vil bruge ubehandlede, så vil jeg meget gerne høre omkring dem, så vi sikrer os, at den nye udgave er bedre og nemmere end den gamle :)
Tak for forklaring Jesper - har aldrig haft trykket på "inbox" før, det giver så mening. Bortset fra, hvis man ingen bilag har til behandling, så kan man ikke komme ind under "find bilag". Det ville jo ellers være smart, at man kan få en oversigt den vej over, hvilke posteringer, der ikke har bilag tilknyttet.

Men i hvertfald - tak for forklaringen, jeg vil klart bruge Inbox fremover :)
Det er jeg rigtig glad for.
Du har helt ret i, at man ikke kan komme ind og se det, hvis der ikke er nogle. Det er heldigvis ret nemt lige at tilføje et bilag ved at trække det ind fra computeren. Det behøver ikke være noget relevant for din bogføring. Det skal bare være et billede. Efterfølgende kan du så lige slette det igen.

Du har dog fuldstændig ret i, at man ikke kan se det :)
Ja, det var også min konklusion - hev en pdf ind, og slettede igen :)