forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Please - lav flueben for mobilepay ved fakturering via android app

+1
Hej e-conomics, det er virkelig irriterende at man ikke kan bruge sin android mobil til at sende fakturaer, når man er på farten, når det er mobilepay man bruger! Så er jeres reklame om at man kan sende fra sin mobil jo ikke ærlig - så SKAL man jo hjem og sende fra sin computer!

Kan I ikke oprette et flueben i android appen, så man kan vælge mobilepay og ikke kun e-mail, når man har klikket bogfør og send - svarende til på computeren :-)

Kh Peter
spurgt 23 Feb, 2017 i Forslag » Andet af speterk
status opdateret 24 Feb, 2017 af Simon P.

2 Svar

Hej Peter

Tak for dit forslag.

Det giver super god mening, at der også på vores mobile salgs app (IOS / Android) skal være mulighed for at sende fakturaer på farten til mobilepay.

Jeg vil derfor tage dit forslag med videre og drøfte mulighederne for at få implementeret ønsket.

Så snart dette er afklaret, så vil jeg give dig en status her på forummet.

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Feb, 2017 Forslag af Simon P.
Hej Peter :)

Jeg skriver bare lige for at give dig en opdatering på sagen.

MobilePay i mobilapp er på vores road map. Det bliver dog ikke før 2018, så du skal ikke forvente en udvikling før der.

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 3 Okt, 2017 Forslag af Jesper Mieritz
i gang× 4
løst× 94
besvaret× 167
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.