forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Timeregistrering, Revisor/bogholder m. flere medarebejdere

0
Hej. Er der nogen der har gode erfaringer/gode råd mht projektstyring for en virksomhed som min (Administrationsbureau) med flere medarbejdere og mange kunder.

Synes det virker en anelse uoverskueligt, at oprette 60 sager (60 kunder der arbejdes på), 6 medarbejdere, og har svært ved at se arbejdsflowet i månedlig fakturering af dem.

Så, er der en viksomhed a la min, der har gode råd til styringen af dette, ville det være meget velkomment :-)

Hanna
spurgt 11 Dec, 2013 i Spørgsmål » Projektstyring af ABC Regnskab (780 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”