Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vise debitor ved projektafslutning

0
Overskriften beskriver det mere eller mindre. Jeg savner ved projektafslutning, at man kan se debitoren ud fra hver sag. Det kunne man i det gamle e-conomic, men ikke i det nye. Det er ikke smart, da vi som elektrikervirksomhed sagtens kan have adskillige projekter, som hedder det samme. F. eks. "Ophængning af lamper", hvilket jo kan være en meget gangs opgave. Hvis der så samtidig er faktureret ud på de sager med samme navn, så kan det være svært at se forskel på dem. Her skal man kende sagsnummeret, og det er lidt irriterende, da det tit ikke er tilfældet uden at man skal gå tilbage og tjekke efter. Hvis debitor står der, er det let at se, hvilken sag det er, så man får afsluttet den rigtige.

Mvh. Lasse
lukket
i Forslag » Projektstyring af (520 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Lasse

Det kommer - lige nu arbejder vi på at få alle funktionaliteter vedr. projektstyring konverteret til det nye design og dette vil selvfølgelig være en del af det.

Så med lidt tålmodighed skal du nok få det informationsniveau som du har i den gamle version.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af
Hej Lasse

Jeg formoder at du har set at det er kommet. Det er så længe siden, men kan se at jeg ikke har fået afsluttet denne. :)

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)