Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Lagerflytningsbilag 0 Hej. Jeg har brug for at kunne gå tilbage og finde mine lagerflytningsbilag i et arkiv, men dette er ikke muligt. Vil dette blive muligt i fremtiden og er der er en tidshorisont evt.? Mvh Bo lukket som en kopi af: Genudskrivning af lagerflytningsbilag spurgt 2 Aug, 2011 i Forslag » Lagerstyring af Bohansen (340 points) lukket 21 Aug, 2017 af ☺jesper mieritz Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 2 Svar Hej Bo, Tak for dit forslag. Det skal jeg nok lige undersøge nærmere, og så skal jeg nok vende tilbage til dig. Mvh Steffen Ekelund Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 18 Aug, 2011 Forslag af Steffen E (152k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Bo, Hermed en opdatering om, at vi arbejder videre herfra, og vender tilbage når vi har mere nyt. mvh Steffen Ekelund Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 14 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (152k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.