Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer rapport, genbestilling - fravælg spærret varer 0 hej...... Når man trækker en genbestillingsliste vil det være en fordel at man kan fravælge af få vist de varer som er spærret. implementeres ikke spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » Lagerstyring af Bolette (1.2k points) status opdateret 16 Aug, 2013 af christinaheckmann Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej, Du har helt ret. Dette er et forslag vi har taget til os. Du hører fra mig, når jeg ved ydeerligere. Mvh Steffen Ekelund Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 5 Jul, 2011 Forslag af Steffen E (152k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Steffen. Tak - jeg ser frem til at høre nærmere. besvaret 5 Jul, 2011 Forslag af Bolette (1.2k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.