Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnummer fortløbende

0
Jeg har oprettet et 9000 nummer som projektnummer til intern. Jeg kører normalt med fortløbende numre. Jeg bruger her 20xx. Da jeg opretter 9000 nummeret kan den ikke længere køre med fortløbende på min normale nummerserie. Nu begynder den at bruge 90xx nummerserien istedet.

Jeg sprøger om jeg ikke kan få det rettet tilbage og svaret er at det ikke er muligt. Jeg syntes at det er ærgeligt at man ikke ligesom i andre sammenhænge kan ændre næste nummer i rækken til. Således at det er muligt arbejde  med forskellige nummerserien på projektsiden også, uden at man mister muligheden for at køre med automatisk forslag af næste nummer.
i Forslag » Projektstyring af (180 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Johannes

Det er beklageligt men sandt at den ved automatisk nummerering på projekter blot tager det højeste anvendte +1

Jeg vil gerne medgive at det er lidt inkonsekvent at man ikke selv kan vælge dette taget i betragtning af at det er muligt de fleste andre steder i systemet.

Det skal dog nævnes at det samme gør sig gældende i forhold til oprettelse af debitorer og kreditorer, men der har man bare oftest et forud defineret nummer telefon/CVR/etc. så der støder man ikke rigtigt på det.

Jeg beklager selvfølgelig at det er brudt for dig i den forbindelse, og jeg vil gerne tage den med videre til vores prioriteringsmøde.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)