post@e-conomic.dk

0

Jeg har en kunde der har sendt en besked til post@e-conomic.dk og tror at jeg modtager den. Hvor forsvinder den hen? Mvh Keld

spurgt 3 Okt, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Keld Knudsen (230 points)
opdateret 3 Okt, 2013 af christinaheckmann

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Keld.

Tak for dit indlæg.

Hvis dine kunder svare på denne mail, så kommer den ind til vores info mail (info@e-conomic.dk).

Når vi modtager disse mails, som vi ved ikke er til os, så videresender vi dem med det samme - enten til jer der skulle have haft den, eller til kunden og gøre dem opmærksom på at de har skrevet til os.

Så I eller jeres kunde skulle gerne have fået den retur fra os :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 3 Okt, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
valgt som bedste svar 3 Okt, 2013 af Steffen E

Hej Keld Knudsen

Der findes også en anden mulighed. Vi har udviklet en app, hvor du kan sende fakturaer, tilbud og ordre fra e-conomic men med din egen emailadresse.

Herved kan din kunde returnerer mailen og du får den direkte i dit email program.

Vil du prøve appen så send mig en mail på php@itnvision.dk eller du kan læse mere om den på vores hjemmeside http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger/emailadministration

appen findes ogsåi e-conomics appstore.

Jeg ser frem til at høre fra dig


Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 4 Okt, 2013 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (18,040 points)