forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

post@e-conomic.dk

0

Jeg har en kunde der har sendt en besked til post@e-conomic.dk og tror at jeg modtager den. Hvor forsvinder den hen? Mvh Keld

spurgt 3 Okt, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Keld Knudsen (230 points)
opdateret 3 Okt, 2013 af christinaheckmann

2 Svar

Bedste svar
Hej Keld.

Tak for dit indlæg.

Hvis dine kunder svare på denne mail, så kommer den ind til vores info mail (info@e-conomic.dk).

Når vi modtager disse mails, som vi ved ikke er til os, så videresender vi dem med det samme - enten til jer der skulle have haft den, eller til kunden og gøre dem opmærksom på at de har skrevet til os.

Så I eller jeres kunde skulle gerne have fået den retur fra os :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 3 Okt, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
valgt som bedste svar 3 Okt, 2013 af Steffen E

Hej Keld Knudsen

Der findes også en anden mulighed. Vi har udviklet en app, hvor du kan sende fakturaer, tilbud og ordre fra e-conomic men med din egen emailadresse.

Herved kan din kunde returnerer mailen og du får den direkte i dit email program.

Vil du prøve appen så send mig en mail på php@itnvision.dk eller du kan læse mere om den på vores hjemmeside http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger/emailadministration

appen findes ogsåi e-conomics appstore.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 4 Okt, 2013 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (17,640 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”