forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Dropbox app

0
Jeg har den seneste uges tid ikke kunnet overføre bilag via Dropbox appen, som eller har fungeret fint for mig igennem det sidste års tid.

Er det en generel fejl?

 

mvh,

Kasper
spurgt 19 Sep, 2013 i Spørgsmål » Indscanning af Sambese (170 points)
gen-kategoriseret 23 Sep, 2013 af Heidi Christensen

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Kasper,

 

Dette er ikke en decideret fejl, men fordi ham der lavede den 'gamle' dropbox integration har lukket denne ned. Jeg vil anbefale dig i stedet at bruge BoxApps som du kan se mere om her. Den kan det samme - den virker blot upåklageligt :)


Med venlig hilsen

Heidi Christensen


Online regnskabsprogram
 

besvaret 20 Sep, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
valgt som bedste svar 20 Sep, 2013 af Sambese
Tak for info. Det er netop installeret og klarer som du skriver opgaven upåklageligt. Tak.

 

 

Mvh,

Kasper
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”