Dropbox app

0
Jeg har den seneste uges tid ikke kunnet overføre bilag via Dropbox appen, som eller har fungeret fint for mig igennem det sidste års tid.

Er det en generel fejl?

 

mvh,

Kasper
spurgt 19 Sep, 2013 i Spørgsmål » Bilagshåndtering af Sambese (170 points)
gen-kategoriseret 23 Sep, 2013 af Heidi Christensen

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Kasper,

 

Dette er ikke en decideret fejl, men fordi ham der lavede den 'gamle' dropbox integration har lukket denne ned. Jeg vil anbefale dig i stedet at bruge BoxApps som du kan se mere om her. Den kan det samme - den virker blot upåklageligt :)


Med venlig hilsen

Heidi Christensen


Online regnskabsprogram
 

besvaret 20 Sep, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
valgt som bedste svar 20 Sep, 2013 af Sambese
Tak for info. Det er netop installeret og klarer som du skriver opgaven upåklageligt. Tak.

 

 

Mvh,

Kasper