forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for oprettelse af registreringsintervaller som ikke er låst til projekt

0

Når jeg angiver et registreringinterval SKAL jeg angive et projektnr som findes.

Kan man ikke låse op for at man kan taste et selvvalgt nr i projekt ?

Jeg vil f.eks. gerne kunne vælge at

fra projektnr 1 til 999 kan man vælge aktivitet 1  og

fra projekt 1000 til 1999 kan man vælge aktivitet 2

uden at jeg har oprettet projekt 1 + 999 + 1000 + 1999

Lige nu er jeg nød til at oprette disse 4 projekter som "dummy"-projekter for at kunne afgrænse og vil jeg gerne have systemet selv foreslår et projektnr bliver næste nr 2000 som ligger udenfor registreringsintervallet ......

René Arpe

It-konsulent

spurgt 11 Sep, 2013 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
status opdateret 17 Mar, 2014 af Frederik Ploug

1 Svar

Hej René :)

Tak for dit indlæg.

Ja man bliver, som du selv beskriver nød til at oprette et såkaldt "dummy" projekt, for at kunne lave en sådan afgrænsning. Ellers vil den låse fast på de projekter der ligger herinde. Systemet er udviklet på en sådan måde at projektet skal være oprettet før et interval vil kunne oprettes.

Dette vil vi holde fast i herinde fra, hvorfor dette forslag ikke vil blive implementeret.

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Mar, 2014 Forslag af Frederik Ploug (6,920 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”