Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søger erfaringer med bilagshåndtering og lagermodul.

0
Hej

Vi skal i gang med at finde nogen som kan håndtere vores bilag for os, så vi slipper for så meget manuelt arbejde som muligt.

Et af de steder, hvor jeg kan være i tvivl om, hvorvidt et sådan firma (f.eks. Fakturaboks og CapWorks Workflow) kan hjælpe os, er i forhold til vores lagerstyring.

Vores lagerstyring foregår ved at lave en leverandørfaktura (ud fra fakturaen), når varerne kommer ind af døren. Ved bogføring af leverandørfakturaen kommer varerne jo på lager. Nu undrer jeg mig så over, hvordan varerne kommer på lager, hvis vi lader en udenforstående håndtere bilagene? Umiddelbart tænker jeg, at det så stadig vil være manuelt arbejde, at taste dem ind.

Egentlig søger jeg mest at høre om andres erfaringer med brugen af bilagshåndteringssystem i forhold til speciel lagerstyringen.

Og gerne hvis nogen kan anbefale et bilagshåndteringssystem.

Med venlig hilsen

Anette
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (410 points)
gen-kategoriseret af 🔒

2 Svar

Hej Anette

Jeg kan ikke hjælpe jer meget længere end i allerede er - dog kan jeg sige at lager som udgangspunkt ikke er eksponeret i api og man kan derfor ikke automatisk lave en leverandørfaktura, og derfor heller ikke automatisere den del af processen.

 

P.S. Jeg har flyttet dit indlæg til bogføringshjælp, da jeg vurderer at det passer bedre ind der. :)

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Bogføringshjælp af 🔒 (34.9k points)
Hej

 

Jeg kan anbefale firmaet  www.ekontoret.dk   tal med niels anker

De er super proffesionelle og bogføre alt for mig og de forstår at udnytte alle dele af Economics.
Bogføringshjælp af (270 points)