Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektstyring - godkendelse af hele sagen på en gang

+1
Overvejer om projektstyring er noget vores firma kunne have gavn af.

I det store hele ser det lovende ud men stødte ind i følgende problem/udfordring.

Vi er mange medarbejdere, der ofte arbejder på samme sag, derfor synes vi det kunne være en god ide med app'en timegnu, da vi alle har Iphones.

Registeringen i timegnu på Iphonen ser også ud til at være nem og overskuelig.

Mit problem er så nu:

For at godkende timer på en sag, skal jeg ind på alle medarbejdere, der har være tilknyttet den aktuelle sag - tidmæssigt krævende og med fare for at miste overblikket over sagen.

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne godkende sagen direkte under igangværende sager.

Ser frem til jeres svar.

MVH

Christina

Skovdal & Skovdal ApS
i Forslag » Projektstyring af (130 points)
status opdateret af 🔒
Hvor langt er I kommet med dette forslag? Vi kunne også godt bruge den omtalte funktion.

MVH
Ruth Nielsen
Djurhuus IT P/S

1 Svar

Hej Christina,

Tak for dit indlæg.

Vi har overvejet ovenstående forslag om at kunne godkende timer direkte på sager fremfor pr. medarbejder. Det ligger lige nu på vores liste over forbedringsforslag til projektstyring.

Jeg tør ikke love en dato, hvor vi kan have noget implementeret, da vi lige nu arbejder på at gøre vores rapporter rigtig skarpe, men dit forslag er jeg enig i er en god ide.

Mvh Morten

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.3k points)
Vi har et meget stort ønske om det samme.

Det er rigtig mange klik man skal igennem, når det bliver den 1.

 

En anden til jeres bug liste:

"Vælg alle" knappen bør kun vælge de timer man kan se i nuværende "tidsregistreringsview". I dag vælger den også andre registreringer under projekter jeg ikke ejer eller kan se.

Som jeg så kan godkende, men ikke kan se eller vide at jeg har godkendt ...  :-(