Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lager modul - klart svar?

+5
Jeg vil gerne bede economic komme med et klart svar på:

1. består lager modulet som et produkt?

2. skal vi forvente at i genoptager udviklingen på dette modul som vi jo er nogen der betaler for? hvis ja hvornår?

 

i de sidste par år har i holdt os hen med at i ikke ved hvad i vil med lager modulet, og i ikke har kunnet finde ud af at lave de ting som andre lager systemet har, simpelthen for de åbenbart er for komplicerede til at i kan finde ud af det.

Jeg synes i skylder os et klart svar, så vi der er afhængig af lager modulet og udvikling heraf kan agere ud fra det. Det er jo ikke resourcer i mangler vi kan jo se at i har masser af resourcer til at ligge i scanning modulet, et modul som jeg på ingen måde kan se at der kan være brugbart til nogen som helst virksomhed der får mere end et par bilag om dagen.

Skal os der er afhængig af lagermodulet skifte til et andet økonomi system?
i Forslag » Lagerstyring af (2.9k points)
Af ren nysgerrighed, hvilke alternativer med bedre lagermodul og til en sammenlignelig pris findes der?
Hej Frozengnu,

Jeg tror det er svært at finde noget økonomi system med en lager funktion som ikke er bedre end den economic har.
eksempelvis så har noget at det simpleste jeg kan komme i tanke om... Summa Summarum styklister i deres lager modul, det har economic klar meldt ud at der ikke kommer. pris mæssig kan du købe halvanden summa summarum enterprise hvert år for det samme som du giver for economic om året.
et andet alternativt er c5 online den koster 199 kroner imåneden inkl.lager modul, hos economic koster lager modulet alene 99 og så kommer standard aftale på 316 oveni.

Jeg er godt klar over at på ovennævnte systemer er der også ulemper, men du efterlyste alternativer.

1 Svar

Hej abp

Og tak for dit spørgsmål/input.

 

Punkt 1

 

Ja. Lagermodulet vil også fremover bestå som et produkt her i e-conomic.

 

Punkt 2

 

Det har altid været sådan, både for gamle kunder, og nye kunder, at What You See, Is What You Get. Derfor har vi netop de gratis demoaftaler, samt gratis support, som kan hjælpe med at afklare om e-conomic (herunder lagermodulet) er noget for jer.

 

De funktionsforbedringer som vi over tid har fået indført, både i basismodulet og i tillægsmoduler, er indført uden merpris for vores kunder.

 

Mht. udviklingen af f.eks. lagermodulet, så er det, som det også hele tiden har været. At alle vores tillægsmoduler indgår i den prioritering af de forbedringer, som vores tekniske ressourcer tillader. Jeg kan referere til et andet Forum Indlæg, hvor min kollega Lasse Bager beskriver de problematikker og vilkår der nu engang er for udvikling, helt generelt, men også specifikt.

 

Du nævner selv eksempelvis vores forbedrede indscanningsfunktion. Ja der er bestemt kunder som naturligvis ikke har det store behov for indscanning. Jeg skal dog oplyse at i e-conomic, er der 15 gange så mange, der benytter indscanningsmodulet end f.eks. lagermodulet.

 

Vi ligger ikke skjul på, at de ressourcer vi har at kaste efter forbedringer, meget gerne også må berige så mange kunder som muligt.

Men har du et forslag/ønske til lagerstyring som virkelig giver mening for de mange kunder, så vil vi selvklart kigge på det.


  Lennart Schmidt Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (5.6k points)
opdateret af
Hej Lennart,

Tak for dit svar.

har i prøvet at kigge på jeres forum der vælder jo rundt med ønsker til lige netop lagermodulet, og det har det gjort i årevis, uden der er sket noget. du kan selv søge på nogle af de foreslag jeg selv har stillet tidligere, det er vist ikke nødvendigt at jeg igen lister dem op her.

mht til punkt 2, tak for det luftige svar, jeg mangler stadig at få svar på om der reelt er nogen planer om at udvikle på lager modulet eller ej?

jeg går ud fra at en del af den pris jeg betaler for lagermodulet også indvolvere videre udvikling af systemet, det var i ihvertfald meget dygtig til at informere om da jeg bestilte systemet. Samtidig hæfter jeg mig ved at jeg ikke noget sted kan se at indscanning modulet har et særskilt udviklings gebyr man betaler oveni for den meget udvikling der foregår her, men måske har jeg bare ikke fundet det?

Jeg tillader mig lige at citere jeres egen salgsside:
"Vi udvikler hele tiden nye og forbedrede funktioner og faciliteter, som skal gøre det let at holde styr på økonomien. De nye funktioner og faciliteter bliver automatisk lagt ind i e-conomic, uden at du skal installere ny software eller betale for opdateringer."

Hvordan skal jeg som kunde kunne vurdere hvilke moduler e-conomic tjener mest på og hvilke de ikke gør og dermed ikke gider udvikle på?

Når jeg er så irriterende at stille dette spørgsmål så er det fordi jeg gentagende gange har fået at vide fra jeres support chat at lager modulet er lagt på is indtil i får lavet en længere sigtet strategi for modulet. problemet er bare at det har i sagt i over et år og når man kobinere det med at der så mange kæmpe store mangler i jeres lager system så er det ret fustrerende.