Hej abp
Og tak for dit spørgsmål/input.
Punkt 1
Ja. Lagermodulet vil også fremover bestå som et produkt her i e-conomic.
Punkt 2
Det har altid været sådan, både for gamle kunder, og nye kunder, at What You See, Is What You Get. Derfor har vi netop de gratis demoaftaler, samt gratis support, som kan hjælpe med at afklare om e-conomic (herunder lagermodulet) er noget for jer.
De funktionsforbedringer som vi over tid har fået indført, både i basismodulet og i tillægsmoduler, er indført uden merpris for vores kunder.
Mht. udviklingen af f.eks. lagermodulet, så er det, som det også hele tiden har været. At alle vores tillægsmoduler indgår i den prioritering af de forbedringer, som vores tekniske ressourcer tillader. Jeg kan referere til et andet Forum Indlæg, hvor min kollega Lasse Bager beskriver de problematikker og vilkår der nu engang er for udvikling, helt generelt, men også specifikt.
Du nævner selv eksempelvis vores forbedrede indscanningsfunktion. Ja der er bestemt kunder som naturligvis ikke har det store behov for indscanning. Jeg skal dog oplyse at i e-conomic, er der 15 gange så mange, der benytter indscanningsmodulet end f.eks. lagermodulet.
Vi ligger ikke skjul på, at de ressourcer vi har at kaste efter forbedringer, meget gerne også må berige så mange kunder som muligt.
Men har du et forslag/ønske til lagerstyring som virkelig giver mening for de mange kunder, så vil vi selvklart kigge på det.
Lennart Schmidt
Online regnskabsprogram
e-conomic support - Din vej til vores support
e-copedia - Opslagsværk om e-conomic
e-conomic blog - Hold dig opdateret