Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer UDLIGNING AF POSTER 0 Hvorfor er der nogen poster jeg ikke kan udligne. Jeg får følgende besked, selv om faktura er indbetalt og jeg har kladde bogført Kan ikke udligne posteringer Vælg posteringer med positive og negative beløb. spurgt 4 Jul, 2013 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Chjp (120 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej, De posteringer du udligner, er det både en kredit og debit postering? Jeg tænker nemlig umiddelbart at det er det, "fejlbeskeden" brokker sig over? Giver det mening? mvh Steffen Ekelund Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 15 Jul, 2013 Bogføringshjælp af Steffen E (152k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.