Projektstyring/Serviceordremodul

0
Vi er en handels- og servicevirksomhed, som er på udkig efter et nyt forretningssystem. I vores nuværende system anvender vi lagerstyring og det skal vi også kunne idet nye system. I tillæg til det, ønsker vi et system, der også kan håndterer vores serviceafdeling. I tillæg til vores maskinsalg udfører vi service på en række forskellige typer maskiner. Når maskinerne ankommer til service, er det et ønske, at vi kan oprette en sag/serviceordre, så vi bedre kan følge ankomst/status/afgang på maskinerne. Af sagen skal det fremgå:

1. hvornår maskinen er ankommet
2. et statusfelt hvor der ex. kan tilføjes bemærkninger fra kunden, som man skal være OBS på
3. registrering af tidsforbrug(alternativt oprettet som vareydelse)
4. registrering af reservedele (trukket fra lageret)
5. det kunne ligeledes være interessant om man også kunne scanne reservedelene ind på sagen
6. dato for hvornår sagen er afsluttet og maskinen er sendt retur.

Det ville være ønskeligt om man herefter kan løfte ordren fra en serviceordre til en salgsordre.

Mvh.
Preben Kristensen
spurgt 2 Jul, 2013 i Spørgsmål » Projektstyring af Bergstrøm (120 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.