Hej
Vores virksomhed har anvendt e-conomic i et par knap 2 år. Nu er vi blevet lidt mere hjemmevant i opbygning og systemer, og vi er fortsat meget glade for programmet. Og kan da også se, at vi hen over tid har lavet adskillige fejl, vi grene vil rette op på.
Vi vil gerne flytte lidt rundt på udgifts og omkostningskontiene. Hvornår kan man gøre det. Er det ved årsafslutning og åbning af nyt regnskabsår ?
Vi her lagermodul Nogle produkter går ud af sortimentet. Vi har nogle gange genbrugt et varenummer, men det er vist ikke særlig hensigtsmæssigt. Hvorfor??
Kan jeg få en forklaring på, hvordan vi ”sparker” et gammelt varenummer ud af ”skærmbilledet”. Jeg kan ikke få dem til at forsvinde, selv ikke de allerførste, som kun har været brugt et par gange. Vi har 150 varenumre nu, og det stiger fortsat stærkt. Så er det træls, at der står udgåede varer spredt ind imellem.
Det samme gælder for kunder. Der er nogle, der forsvinder, men der kommer også mange nye til.
Videre vil jeg spørge, om det er muligt, at man ændrer et af produktgrupperne, så der ikke længere er lagertræk. Eller måske mere rigtigt, ændrer et antal varer til at tilhøre en gruppe uden lagertræk.
Til sidst vil jeg spørge, om det er muligt at købe konsulenthjælp fra jer, eller fra én af jeres samarbejdspartnere. Til at rydde op, og få sat i værk, så vi kan bruge programmet endnu et par år.