Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tidligere abonnementer

0
Hej,

Har et spørgsmpål vedr. abonnement modulet.

Jeg arbejder for en kunde, som har startet et abonnement på en debitor. Det er så også gået fint det først år. Men da dette abonnement så skulle genfaktures, har kunden så manuelt faktureret dette istedet for, at bruge abonnement modulet og derfor står man nu i denne situation, at economic, laver en igangværende faktura for kunden, selvom de er blevet faktureret for den givne periode.

Er der noget man kan gøre for, at få udlignet denne periode, så economic ikke laver en ny igangværende faktura hver gang man laver en abonnement kørsel.

 

Mvh

Søren
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (140 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Søren

Det kan du i hvert fald - gå ind på den pågældende abonnent og skift start og slut datoen til et år længere fremme - så kører den videre derfra.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Ja men så vil problemet med, at system tror perioden ikke er blevet faktureret stadig være der og derfor vil den stadig lave en ny faktura ved næste kørsel eller hvad?

 

Problemet er også lidt, at dette er sket flere år i træk på nogle debitorer :-\
Hej igen Søren

Nej, ændring i start - slut dato gør at den periode du manualt har sprunget over ikke længere bliver dækket af en abonnementskørsel.

Så det vil forhindre at den fanger dem igen når de er lavet manuelt.