Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Timetotal på sagskort

0
Hej,

En lille bøn - kan det virkelig passe, at man ikke kan trække en rapport ud med en total på timerne? Pt. er der kun subtotaler på timerne samt en total på kost/salgsprisen.

Vi har mange kunder som efterspørger en timeseddel. Her kan jeg kun trække et sagskort med en total på kost/salgsprisen - Jeg vil rigtig gerne kunne sende dem en rapport kun med timeantal!

 

Dbh Martin
i Forslag » Projektstyring af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Martin,

Tak for dit indlæg.

Som sagskortet under rapport er idag kan vi ikke se total på timer... Men vi er tæt på at have en helt ny sagskort rapport klar. Denne minder i udseende om det sagskort du kan trække under fanebladet projektstyring. Dertil kommer flere nye funktioner.

Denne rapport vil summere timer i alt op.

Som sagt ved jeg den er på trapperne, så du skal ikke vente længe :)

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.3k points)

Hej Martin

Så kom den endelig. smiley

Vi har med dagens release lavet en masse ændringer til rapporten sagskort på fanebladet rapport - og den vil nu lave total på timerne også på denne rapport.

God fornøjelse med det.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)