Hej,
Bliver det i den nærmeste fremtid muligt at bogføre finanskonti i leverandørfakturaerne ? Det er simpelthen så irriterende, at man skal lave sin faktura af to gange, (og det ser mærkeligt ud, hvis man kører et kontokort på kreditoren til afstemning, når en faktura er delt op i to), fordi der måske er to varelinier, og så derudover er en linie f.eks. med køb af nøgler, som ikke har et varenr., men skal bogføre direkte ind på en finanskonto i regnskabet. Det har jeg rigtigt meget af hos denne min ene kunde, så det tager mig lang tid at bogføre. I kunne lave det sådan, at man enten skal vælge, om det er varer eller finans-linier, eller også at man kan vælge finanskonto, der hvor i nu har fragt, gebyr, rabat osv.
Håber meget at denne ændring snart kommer.
Jeres lagermodul er ret tungt at arbejde med. Men jeg kan læse mig frem til, at i ikke rigtigt vil lave så meget ved det. Det er rigtigt ærgerligt, for jeg er ellers super glad for resten af e-conomic., og jeg anbefaler det også til mine kunder - bare ikke, hvis de har brug for lagerstyring.
Med venlig hilsen Dorte.