Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sagssaldoliste

0
Der er i løbet af 2013 sket tilpasning af rapporten "Sagssaldoliste" under projektstyrring.

Tidligere var det ganske nemt at trække en liste fra netop denne rapport og afstemme til balancen, men efter den er blevet tilrettet mener jeg ikke længere dette er muligt.

Jeg har en liste fra 2012 regnskabet (som er dannet via den gamle opsætning af sagssaldolisten, som passer over til min balance).

Jeg prøver nu at danne en ny for selvesamme regnskabsår. I sagssaldolisten starter jeg med at taste dato ind. I dette tilfælde 01.01.2012 til 31.12.12. Jeg finder hurtigt ud af at denne liste ikke passer, da den ikke viser sager som jeg har afsluttet i 2013 regnskabet?

Jeg tænker hurtigt at et fix må være at sætte hak i "vis afsluttede". Samme dato osv. - jeg tjekker rapporten og også denne er forkert, da den medtagere alle sager som er afsluttede således også dem fra 2012?

Jeg mener derfor det er ganske umuligt for mig at få en rapport der kan afstemmes til balancen.

Under rapporten sagsover/underdækning er der kommet en funktion der hedder "status" hvor man kan indtaste status dato. Denne funktion vil uden tvivl afhjælpe problemet i rapporten sagssaldoliste efter min klare overbevisning.

Jeg høre gerne fra jer hurtigst muligt, da jeg gerne skulle have lavet nogle afstemningslister pr. 31/3.
i Spørgsmål » Projektstyring af (270 points)

1 Svar

Hej moernmik,

Tak for din kommentar.

Først vil jeg sige at det er planen vi laver en afstemningsrapport til projektstyring. Afstemningsrapporten vil gøre man kan afstemme sit igangværende arbejde, samt det afsluttede. Vi er begyndt at designe rapporten, men tør ikke give en specifik dato for realase.

Tilgengæld ved jeg din problematik med afsluttede sager er lavet til næste markedspakke, så du kun ser de afsluttede sager.

Rapporten sagsover/underdækning har altid haft denne funktion, da vi ikke har rørt den endnu, men det ændre jo ikke på din problemstilling ovenfor, og jeg ved den nye rapport til afstemning er næste rapport vi går igang med.

Jeg håber det gav svar på dine spørgsmål.

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
Nu skal dette ikke lyde som et surt opstød, men hvorfor lave om på en rapportgenerering, som fungerede i 2012 - til afstemning mv.. Inden man har den nye rapport 100% på plads?

På nuværende tidspunkt har man ikke en chance for at afstemme ens projektstyrringskonto direkte til en rapport. Den nye "sagssaldoliste" har i min optik ingen anvendelse i det daglige arbejde med projekt styrring pt.
Hej igen,

Jeg kan godt forstå dig.

Jeg ved at vi i næste uge starter arbejdet med den nye afstemningsrapport. Så jeg håber vi snart kan have den klar til realase.

Den nye sagssaldoliste har mange gode funktioner, men jeg er enig i den egner sig bedre til det daglige arbejde. Den er endvidere mere overskuelig design og har fået lidt nye funktioner som har været efterspurgt.

Jeg håber det giver mening :)