Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning af ordrer

0
Hej. Jeg bruger indscanning og det fungerer super. Men mangler en mulighed for at få indscannet vores kunders ordrer. Enten kunne det være på samme måde som når man indscanner fakturaer og tilknytter dem til kreditoren kunne det være en mulighed at indscanne ex. ordren og tilknytte den til debitoren. Eller også overføre dem til arkivet men så skal man i den enkelte mappe kunne lave undermapper...... så de ikke bare ligger hulter til bulter eller skal oprette 500 mapper.... bedst ville det være hvis man kunne tilknytte den til debitoren evt. til den tilhørende faktura man har lavet. Kunne dette være en mulighed?

Hilsen Jane
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (160 points)
gen-kategoriseret af

2 Svar

Du har allerede nu mulighed for at tilknytte kundeordren til din salgsfaktura. Du skal blot gemme ordren på din PC i PDF-format og tilknytte den, når du laver fakturaen.
Spørgsmål af (26.5k points)

Hej Jane. 

Tak for dit indlæg.

Det er helt korrekt som Erik Jensen skriver, det er muligt at knytte et bilag til sin faktura, ordre eller tilbud. Når man har valgt tillægsmodulet "Indscanning" til på sin aftale, så kommer der et ekstra ikon inde på fx en faktura, som hedder "Tilknyt bilag". Og her har man mulighed for at tilknytte PDF filer.

Du kan i denne artikel se mere om hvordan du tilkytter et bilag. 

Når du tilknytter bilag på denne måde, så kommer det ikke igennem mappen "Ubehandlede", eller du skal oprette 500 forskellige undermapper. Filen uploades direkte fra din computer.

Håber dette kan hjælpe dig videre :)


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Tak for jeres svar, har nu fundet stedet jeg kan vedhæfte. Dog kan jeg se at når jeg så mailer fakturaen til kd, får han også ordren med igen, og det var nu ikke lige tanken. Kan det ikke laves på andre måder? Eller kunne det være et fremtidigt ønske?? :o)

Jane.