forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Overfør alle vareliner fra bestilling / modtagelse til lev. faktura

0
Hej

Jeg bestiller ofte mange vare hos en leverandør og har mellem 50 og 100 varelinier. Når jeg har lavet en bestilling, og derefter en modtagelse - så skal jeg side og klikke op HVER vareline for at føre dem over til en leverandørfaktura. Kan man ikke lave noget smart, så man smider alle linierne over, hvis det er det man ønsker. Andet er total spild af tid - og hvis der glemmes at klikke én af, så mangler den i fakturaen.

På forhånd tak
spurgt 19 Mar, 2013 i Forslag » Indscanning af Danishtools.com (660 points)
status opdateret 23 Sep, 2015 af Lauris Sørensen
Dette er alletiders forslag, som er meget anvendeligt for mig, da jeg ved køb har snesevis af varelinier, der skal hentes og opdateres.

Dette forslag kunne jeg ikke selv have formuleret bedre.

2 Svar

Hejsa

Tak for dit indlæg :)

Jeg syntes helt sikkert det giver mening det du beskriver. Forslaget er noteret.

Jeg ser gerne andre skrive en kommentar eller syntes om dette indlæg.

God dag :)

MVH

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Mar, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)

Hej Danishtools.com

Dette forumindlæg er vidst fløjet lidt under radaren.

Vi har nemlig implementeret en funktion til at vælge alle linjer fra bestilling/modtagelse, når vi overfører/tilknytter fra en bestilling/modtagelse.
Denne funktionalitet er, som andre steder i programmet, implementeret som en "checkboks" over de bestilling/modtagelses linjer der kan overføres.

Jeg håber du har fundet denne funktionalitet og har god brug af den smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 23 Sep, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”