Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Dato på følgeseddel skal ændre sig i forbindelse med delleverancer +1 Jeg har i dag lavet den anden delleverance på en ordre. I denne forbindelse har jeg udskrevet en følgeseddel. Her ændre datoen sig ikke til dd. Den er fortsat den samme som for den første delleverance!! løst spurgt 14 Mar, 2013 i Spørgsmål » Lager af Jens Chr. (860 points) gen-kategoriseret 20 Mar, 2013 af Heidi Christensen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej Jens Chr. Det er helt korrekt, at datoen på en følgeseddel ikke får tildelt en "ny" dato - den bruger derimod ordredatoen, hvilket også meget gerne skulle fremgå på layoutet på din følgeseddel? Det er altså ikke en bug/fejl, men "by design" som mine teknikkere kalder det. Det er dermed meningen, at følgesedlen henviser til ordren og ordredatoen. Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 20 Mar, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18.9k points) Hej Heidi, Det lyder ikke logisk fordi der i højre side under ordrenummeret allerede er en ordre dato, så er der da ingen grund til at skrive den en gang til i venstre side. Det jeg henviser til er den Leveringsdato som er i venstre side over stregen. Hvis i fastholder at det er per design så bør i ændre teksten til Ordre dato Hej igen, I vores standardskabelon for følgesedler, er der ikke nogen dato i venstre side (du kan se hvordan standarden ser ud her ca. 1½ minut inde i videoen). Hvis du selv har ændret i dit layout, kan jeg selvfølgelig ikke sige hvad der står i venstre side Ønsker du at starte forfra med et nyt layout til din følgeseddel, kan du se her hvordan dette gøres. Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret Hej igen! jeg har lige været inde og se filmen og ja, der er ikke nogen dato til venstre over stregen. Jeg har imidlertid ikke rettet noget i skabelonen ud over at lægge et logo ind. Så jeg er lidt forundret over jeres kommentar. Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.