Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingsnøgle

+1
Jeg savner at kunne taste fordelingsnøgle i superkladden. Det giver ikke helt mening, at man kan taste afdeling, men ikke fordelingsnøgle. Hvis man kører afdelingsregnskab, må man vel alt andet lige også bruge fordelingsnøgle til fællesudgifter. Håber der er tiltag hertil, da jeg ellers ikke kan bruge en helt sikkert fremragende superkladde.

Peter Kristensen
i Forslag » Bogføring af (130 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Peter

På nuværende tidspunkt arbejder vi på højtryk for at forbedre superkladden:)

Vi har derfor en lang liste med rigtig gode forslag som løbende bil blive implementeret. Dog må jeg sige at dette er en af de ting som ligger ganske langt nede, grundet at vi tænker at vi mener at man næsten lige så hurtigt kan man selv indtaste det i e-conomic's superkladde.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)
Men det er jo netop problemet: at jeg IKKE KAN taste fordelingsnøglen i superkladden.

Eller er der en mulighed jeg ikke kan se...??

Peter Kristensen
Hej Peter

Nej, som jeg skriver, kan du ikke benytte fordelingsnøglen på nuværende tidspunkt i superkladden, men det er på vores liste over forslag nu, dog ganske langt nede desværre.