forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilknytning af bilag i Lagermodulet

0
Dette indlæg drejer sig om et problem af indscanning og tilknytning af et bilag, når man bruger Lagermodulet.
Problemet opstår når der er lavet lagertilgang fra en leverandør, og at man [u:1v8unqfc]efterfølgende[/u:1v8unqfc] vil tilknytte den relevante leverandørfaktura.
Når man gør det, slettes den interne faktura, der er dannet af systemet.
Tilknytter man derefter endnu et bilag, sker der ingen sletning/overskrivning.
spurgt 26 Sep, 2012 i Spørgsmål » Indscanning af Erik Jensen (24,480 points)
status opdateret 16 Okt, 2015 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Erik

Jeg melder mig lige på banen i indlægget her.
Er vi enige om at denne udfordring er elimineret siden d. 26 september 2012?

Jeg kan ihvertfald ikke reproducere på nuværende tidspunkt.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
opdateret 19 Okt, 2015 af Lauris Sørensen
Kære Lauris.

Synes du ikke, at en svartid på mere end 3 ÅR er lang tid?
Elimineret, jo, men så har der da været andre problemer siden.
Hvis I engang igen vil tages alvorligt, så skal der meget til.
Hej Erik

En svartid på mere end 3 år er naturligvis fuldstændig uacceptabel, og meget meget langt fra de responstider vi forventer af os selv.
Jeg er derfor også i gang med at sikre mig på nuværende tidspunkt at der intet er tabt på gulvet, så vi er klar til at bevæge os fremad og kan sigte at opfylde de mål vi har sat for os selv med hensyn til svartider på forum.

Andre problemer.. bestemt, og ja, vi har en stor opgave liggende i at genetablere tilliden hos vores brugere og det bliver en lang og sej kamp, men vi er overbeviste om at den plan vi har lagt er den rette vej at gå.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 19 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej Lauris!
Er det en plan, som I vil delagtiggøre Jeres kunder i, eller holder I den for Jer selv?
Hej Erik
Måske du allerede har læst den, men planen er som beskrevet her:
http://blog.e-conomic.dk/redegorelse-for-driften-i-august-samt-vores-plan-for-at-fa-en-bedre-drift/

Det er vores klare overbevisning at de tekniske rammer er grobunden for at gøre de ting vi mener giver værdi for vores kunder. Derfor tror vi også på at når vi igen har dette på plads, så kan vi levere både ERP og service på det niveau vi forlanger af os selv.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”