Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rabat i procent/kroner.

+5

Hvor ville det dog være utrolig meget nemmere, hvis man kunne angive rabat i kroner i stedet for procent.

Min e-conomic løsning er integreret med min netbutik, og når jeg har solgt varer på tilbud, bliver de oprettet som igangværende fakturaer med et dumt skævt beløb, fordi det eksakte beløb ikke lige kan rammes med en procentsats med et decimal...

Kunne man ikke lave en rullemenu eller lignende, hvor man angiver, om rabat skal gives i procent eller kroner?

Med venlig hilsen
Anders Bruun
worklightpro.com

i Forslag » Salg af (170 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Anders,

Jeg støtter 100% op og har også forslået det selv for lang tid siden, det er så oplagt et forslag at det burde have været lavet for lang tid siden. andre har også tidligere ønsket funktionen iøvrigt.

Desværre så får vi nok ikke den funktion fordi e-conomic har deres egen roadmap de køre efter og så bruger de forummet her til at markedsføring produktet som værende et produkt der tager brugerønsker.

Imens må vi andre der bruger produktet så kæmpe med de kæmpe mangler der er i dagligdagen.

Mvh

Allan
Forslag af (2.9k points)
Hej Anders.

Tak for dit indlæg :)

Som Allan skriver, så har der været spørgsmål til dette tidligere.

Det har været en længere debat, som du kan se her:

http://forum.e-conomic.dk/3716/rabat-i-kroner?start=0#a_list_title

Dog er der to måder hvorpå du kan få din rabat med i kroner. Du kan oprette en ny vare som hedder rabat, og ligge den på med et minus beløb. Ellers kan du bruge den samme vare som der er rabat på, også på samme måde skrive beløbet i minus. For nærmere forklaring, kan du se indlæget ovenfor :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)

Hej Christina.

Tak for dit svar. Jeg var klar over, at der var andre tråde med emnet, men jeg oprettede en ny for at gøre opmærksom på, at der stadig er nogle, som gerne vil have denne funktion.

Men hvis der ikke er nogle planer om det, så er der jo ikke så meget at gøre.

Med venlig hilsen

Anders Bruun
worklightpro.com
facebook.com/worklightpro