Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscannede bilag i lagerstyringsmodulet

0
Jeg synes det er mærkeligt, at man ikke kan få den indscannede faktura frem på skærmen når man skal bogføre en leverandørfaktura i lagerstyringsmodulet, det kan ikke passe at man skal skrive fakturaen ud for at bogføre den.

Det må være muligt at få den op på splitskærmen som under fanebladet bogføring.

Vh

Jan Paarup

Paarup Regnskab
i Forslag » Lagerstyring af (340 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Jan.

Tak for dit indlæg :)

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål korrekt, kan du så ikke bruge "Vis leverandørfaktura"? Så får du en PDF fil op med både leverandørfakturaen og med det indscannet bilag.

Ønsker du så kan se dem begge på én gang, så kan du altid klikke på "Vis leverandørfaktura" to gange, også scrolle ned på den ene.

Håber dette måske kan hjælpe dig videre? :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Christina

Nej det er ikke helt sådan.

 

Jeg får en faktura fra en vareleverandør med nogle varer jeg gerne vil lægge på lager.

Dette gøres under fanebladet "Lager" og "Leverandørkartotek" hvor jeg vælger "opret faktura" ud for den pågældende leverandør. Når jeg gør det får jeg muligheden for at knytte indscannet bilag, og jeg kommer også fint hen i indscannede bilag og kan vælge det, det nu skal være, men når jeg så kommer tilbage og skal bogføre fakturaen, så kan jeg ikke se den indscannede faktura med varelinjerne på, altså ved jeg ikke hvad jeg skal lægge på lager.

Under fanebladet "bogføring" kommer den indscannede faktura op i bunden som en splitskærm, så man kan se den og bogføre efter den, men det gør den bare ikke i lagermodulet

 

Vh

 

Jan