forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Saldokontering på afdeling

0

Jeg vil meget gerne gøre brug af saldokontering til, hver måned, at ompostere et resultat fra én afdeling til en anden.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg:
1. i formlen vælger fx konto 1010 på afdeling 1
2. vælger hvilken afdeling, resultatet af formlen skal bogføres på.

Håber der er nogen, der kan hjælpe.

spurgt 19 Jan, 2013 i Spørgsmål » Dimension af simongade (320 points)
opdateret 9 Sep, 2013 af janklitsgaard

1 Svar

Hej Simongade,

Du kan ikke i formlen indtaste en afdeling. Denne formel tager kun højde for konti, plus, minus, gange og divider.

Men hvis du på 1010 kontoen sætter en tvungen afdeling og indtaster afdelingen i feltet, så vil e-conomic saldokontere med denne afdeling.

Gurjap Sekhon

Online regnskabsprogram

besvaret 21 Jan, 2013 Spørgsmål af Gurjap (6,220 points)
Hej Gurjap

Tak for svar.

Er der planer om at tilføje dette som funktionalitet? Umiddelbart tror jeg, at de, der bruger saldokontering også bruger afdelinger og saldokontering dermed mister meget af sin ellers udmærkede funktion ved ikke at have det.

Hilsen
Simon
Hej

Jeg har nu sat konto op med tvungen afdeling 195 men saldokonteringen vil bogføre på de afdelinger, de oprindelige beløb er bogført på.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”