forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Håndtering af sag/projekt nummer, når projektmodul er tilvalg i economics

0
Hejsa

Jeg sidder med en version af economics, hvor alt salg sker med et projekt/sags nummer. Timerne bliver importeret fra Timelog.

Der er to observationer, som gerne deles med andre brugere og economics' udviklere:

1) Det må være muligt i debitoropsætningen at kunne sætte et flueben, at der IKKE kan bogføres en salgsfakturaen uden at sagsnr. er udfyldt. Dermed vil dette ikke ødelægge statistikker og afstemning over til Timelog.

2) Der sker tab af data, når import skal foretages fra timelog, da det er konstateret at sagsnummer ikke står anført i de igangværende fakturaer, når "ankommer" til economics inden bogføring.

Håber at udviklingsafdelingen i economics vil prioritere pkt. 1 højt.

 

M.v.h.

Bogholderiet hos Incentive.
spurgt 18 Jan, 2013 i Forslag » Projektstyring af 165374 (120 points)
status opdateret 7 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej,

Tak for dit indlæg.

Jeg vil svare forbedringsforslagene særskilt.

1) Som jeg forstår dit ønske er det, at ved tilvalg af vores projektstyring, skulle være muligt at lave en opsætning som krævede en sagsreference på fakturaerne. Altså det ikke vil være muligt at lave en faktura uden om sager. Jeg vil tage dit ønske videre på listen over forbedringer til programmet næste gang vi diskutere hvad der skal ske i projekt.

2) Angående import via API'et fra Timelog, kan vi desværre ikke gøre så meget. Det er med TimeLog, som alle vores andre integrationer, Dem der har bygget integrationen. Vores API er bare åbent til integration. Så er der forbedringsforslag til hvordan denne integration sker, bedes I rette henvendelse til TimeLog, da det er Dem der har bygget den, og derfor også kan ændre den.

Jeg håber det gav svar på dit indlæg, ellers skal du være meget velkommen til at skrive igen.

Med venlig hilsen

Morten Bæhrenz

Online regnskabsprogram
 

besvaret 28 Jan, 2013 Forslag af Morten.Baehrenz (4,340 points)

Hej Bogholderiet Incentive smiley

Jeg er igang med, at rydde lidt op i nogle af vores gamle indlæg og faldt her over dit. 

Det er efterhånden ret gammelt og står stadig til, at det er et indlæg der overvejes - det er desværre ikke et forslag vi har arbejdet yderligere videre med og er heller ikke et der ligger i planen, at arbejde på i fremtiden. 

Selvom jeg godt kan se, at det vil sikre / mindske antallet af fejl så vil vi heller arbejde på, at udvikle andre områder af programmet end her.

Så for god ordens skyld ændrer jeg indlægget til "implementeres-ikke" så vi kan have overblik.


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”