Indscanning via Mobil - Kan ikke finde Bilag

0
Jeg indscanner Bilag via min HTC Sensation. Den er nogle sekunder om at uploade, men de indscannede bilag kommer ikke ind i systemet! Hvad gør jeg forkert?

Der har været en tråd sidste sommer om samme problem, men den løser ikke mit problem

Hilsen
Carsten
spurgt 8 Apr, 2012 i Spørgsmål » Bilagshåndtering af Carsten Valentin (210 points)
opdateret 6 Dec, 2012 af Gurjap

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Carsten,

Jeg kan forstå på min kære kollega at vi har nogle problemer med APPen lige i øjeblikket, så det kunne meget vel være det. Vi er i fuld gang med at teste en ny app, som virker væsentligt bedre, så vi er i gang med at fejlrette lige i øjeblikket.

Et bud kunne måske være bare at bruge mail-klienten på telefonen, og så sende dem pr. e-mail til e-conomic. Så skulle det gerne lykkedes.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Apr, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Gurjap
Det vil jeg gøre mens jeg venter på den nye App.
Jeg håber den virker, da Mobil opkobling var den væsenligste årsag til at vælge e-conomic:-/

Hilsen
Carsten
besvaret 10 Apr, 2012 Spørgsmål af Carsten Valentin (210 points)