Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manuel fakturering

0
Jeg er stadig helt ny i Economic, så derfor dette spørgsmål:

Jeg havde 6 fakturaer fra mit gamle regnskabsprogram, som jeg oprettede manuelt i Economic i forbindelse med primoposteringer. Nu skulle jeg så kunne bruge bankafstemning, men de kommer ikke frem?
Jeg har lavet nogle nye dagssedler / fakturaer, som er synlige og klar til afstemning.
Jeg har oprettet de 6 fakturaer i forbindelse med et debitorregister, hvor tallene også fremgår ud for de enkelte debitorer. Hvad har jeg mon gjort galt? Sikkert et godt spørgsmål :-(

Olav
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (190 points)
Ja.

Hvad har fakturaer og bankafstemning med hinanden at gøre?

Fakturering er regninger, du sender til dine kunder.

Bankafstemning er en sammenligning af din bogføring på bankkontoen i e-conomic med posteringerne på din konto i banken.

Jeg synes, at du skal få lidt professionel hjælp til at komme igang. Det rækker som en skrædder i ******* bare at investere i et bogføringsprogram og så tro, at det kører derud af. Som alt andet i livet, så er basal viden en nødvendighed, især hvis man vil drive egen virksomhed.
Hej Erik
Tak for hjælpen!

1 Svar

Hej Olav.

Fuldstændig enig med Erik. Fakturaer og bank har ikke lige umiddelbart noget med hinanden at gøre...

Hvis man ikke selv har lidt kendskab til økonomiprogrammer, så er det altid en god ide at alliere sig med en bogholder, som enten kan hjælpe en i gang opsætning af programmet eller hjælpe dig i gang med bogføringen.

Mvh.

HLH Kontorservice

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Bogføringshjælp af (3.6k points)
Hej Hermann

Jeg har haft bogføring i summa summarum i 6 år uden de store problemer, men nu skal jeg bruge et andet program til at lave fakturaer i, der overføres vha. API til E-conomic (nyt for mig). Dertil kommer så overføringen af primoposteringer, der også er nyt for mig. Men når så meget nyt skal i søen, må jeg erkende min begrænsning, og jeg har kontaktet min revisor for hjælp.

Mvh.