Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Slutdato opdateres ikke mere

0
Jeg har lige talt med jeres support, og er her blevet informeret om at i har fjernet en funktion fra abonnementsmodulet.

Det har tidligere været sådan, at hvis man f.eks. havde et månedsabonnement, tilføjede en debitor, og f.eks. ændrede startdatoen til 01.02.2013 så opdaterede systemet selv at slutdatoen nu var 28.02.2013.

Hvorfor har i fjernet denne funktionalitet ??

Nu skal jeg selv ind og se om måneden løber til den 31, om der er skudår osv osv.

Jeg er noget forundret over at den funktion som har været der de sidste 5-7 år, pludselig bliver fjernet.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (770 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Martin.

 

Jeg kan kun give dig ret. Det har ikke været en forbedring at fjerne dette, tværtimod.

 

Denne funktion ligger i øjeblikket som noget der skal implementeres ind i e-conomic igen. Men hvornår den bliver det, kan jeg ikke sige.

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Forslag af (6.2k points)
Hej Martin

Jeg ved ikke om du har bemærket det - men det er på plads igen. Slutdatoen opdateres nu automatisk i forhold til startdatoen og abonnementets løbetid.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)