forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"gamle fakturaer" i nyt regnskabsår

0
Helt ny E-conomic bruger:
Jeg har lavet primo-posteringer i E-conomic taget fra mit gamle Summa Summarum.
Nu har jeg bogført disse og oprettet nyt regnskabsår 2013.

Jeg har nogle fakturaer fra 2012, der ikke er betalt endnu. Hvordan får jeg dem ind i systemet uden at lave nye fakturaer ?  (de er jo gået på som indtægt sidste år, selvom de betales i 2013).
spurgt 1 Jan, 2013 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af on (190 points)

1 Svar

Du erstatter saldoen på debitorkontoen - som jo viser åbentstående debitorposter - med bogføring af "manuel debitorfaktura".

Finn
besvaret 2 Jan, 2013 Bogføringshjælp af Finn (2,400 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.