Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføje et varenummer med en vare?

0
Jeg har en del varer som trækker en afgift, et gebyr osv mamnge af dem noget vores kære stat påligger os - det må være mange andre med samme udfordring.

Kan man ikke lave et felt under selve varen hvor man kan ligge det andet varenummer ind der skal trækkes med??

 

Ved i har "varesamlinger" men hvordan skal mine medarbejdere vide hvornår de skal bruge det ene eller det andet felt - desuden er min samarbejdspartner på CRM siden ved at udvikle en API der overfører delene til ordrerne, og det vil kun virke hvos der overføres til en kolonne i databasen.

Please - umiddelbart virker det ikke som en stor ændring på et stort problem.
i Forslag » Salg af (300 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Jeg kan se at du selv skriver vores forslag mht. varesamlinger - jeg kan umiddelbart kun give dig et andet forslag:

http://wiki.e-conomic.dk/tillaegsmodul/dimension-afgifter

Den beregner dog kun beløbet - den påfører det ikke på fakturaen - så beløbet på varen skal være inkl. afgift.

Så beklager meget - teknisk er dette ikke muligt på andre måder - beklager.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Men Jan. Kan se andre har haft lignende udfordringer, og andre programmer jeg har brugt i branchen kan dette - så nogen må ha tænkt tanken ud over mig, og bare ikke jer ved e-conomic.

Syntes det er ved at være noget beklageligt at alt man kommer med bare fejes af, uden man har fornemmelsen af at i overvejer om det kunne være en ide, eller sammenligner om konkurenterne i har kan det.. Det er lidt ærgerligt at når man når nu en gang er glad for programmet generelt, at man når man når en vis størrelse skal begynde at kigge sig om efter et andet regnskabsprogram fordi "work around'sene" bliver for omfattende til at man kan bruge jer. :-(

 

I det mindste kunne en forklaring på hvorfor mit løsningsforslag ikke er brugbart - har lidt viden om databaser og styring af dem, og som sådan ser jeg det ikke som en voldsom ændring at implementere mit forslag.