Hej Henrik,
Du stiller et spørgsmål om enkelte fakturaer; men hvis du lige er startet op, så er det jo en hel "ÅBNINGSBALANCE", du skal have posteret.
Mit bedste råd til dig er, at du som udgangspunkt skal sørge for at have en hel balance; nemlig alle dine aktiver og alle dine passiver, som du er sluttet af med i dit gamle system, og nu vil have overført til e-conomic. Denne balance skal selvfølgelig STEMME! = Aktiver skal være = med passiver.
Når du så har den balance, skal du tage stilling til, hvilken specifikationsgrad du vil have - og du vil altså gerne have alle dine "ikke betalte fakturaer" ind i din åbningsbalance.
Det kan du gøre ved at bruge en "fejlkonto" til at opsamle alle dine posteringer - og altså IKKE vælge at modpostere noget på din kassekredit eller andre levende konti.
Jeg skal gerne hjælpe dig med at lave en sådan åbningsbalance, hvis du ikke lige kan se, hvordan du får det til at hænge sammen.
Mange venlige hilsner
Charlotte Beckwith
CB Regnskab
Charlotte Beckwith, HD(R)
http://www.cbregnskab.dk