forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for udskiftning af debitor og sagsnr. ved kopiering af tilbud og ordre

+1
Hej!

Vi arbejder meget med tilbud og ordre og finder det problematisk at man ved kopi af et tilbud eller en ordre ikke kan skifte debitoreren og sagsnummeret ud med et andet nummer, disse felter er låst på det tilbud/ordre som "orginalen" er oprettet med.

Dette betyder at vi må taste tingene igen i stedet for "bare" at kopier hvad vi allerede har lavet én gang.

Er dette noget som der kan ændres på?

På forhånd tak!
spurgt 11 Dec, 2012 i Forslag » Projektstyring af HOS (210 points)
status opdateret 7 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Jeg plejer at finde kundenr. på den ny debitor, indskrive (eller copy/paste) ind i feltet for kundenr. på det tilbud/den ordre/faktura, der skal ændres. Dernæst Tabulator-tast og sidst "Ok".
besvaret 21 Mar, 2013 Forslag af Neslo (330 points)

Hej.
Jeg er igang med, at  rydde lidt op i nogle af vores gamle indlæg og faldt her over dette.

Det er blevet implementeret og det håber jeg, at du har oplevet. Det er nu muligt, at ændre / rette debitor hvis der kopieres et tilbud, ordre eller faktura på "kopien" 
Her har vi ikke fået opdateret indlægget.

For god ordens skyld ændrer jeg indlægget til, at være gennemført så vi kan få overblikket tilbage.
Rigtig god dag smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 7 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”