forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sagsafslutning

0
Hej,

Det er rigtigt smart at man kan afslutte en sag gennem sagsafslutning, men da vi bruger både projekt og afdeling så har vi et problem. Når e-conomic afslutter sagen kommer ikke afdelingen med og vi er så nødt til at sidde og ompostere alle projekt til den rigtige afdeling, og det kan da ikke være hensigten?
spurgt 7 Dec, 2012 i Forslag » Projektstyring af Pamela (120 points)
status opdateret 28 Mar, 2017 af rtl

Hej

 

Jeg har haft samme ønske siden juni 2011 ;)

http://forum.e-conomic.dk/3755/projektmodul-mulighed-for-bogforing-pa-afdeling

2 Svar

Hej,

Tak for dit indlæg.

Jeg er meget enig med dig, om problemet med at systemet kun ompostere på finans og ikke i afdelingsregnskabet ved sagsafslutningen. Forslaget er givet videre, og vi vil forsøge at lave et fix på denne problemstilling. Jeg kan desværre ikke give nogen tidshorisont, men det er kommet til prioritering.

Jeg håber selvfølgelig vi får et fix hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Morten Bæhrenz

Online regnskabsprogram
 

besvaret 11 Jan, 2013 Forslag af Morten.Baehrenz (4,340 points)
Hej Pamela

 

Først vil jeg gerne starte med at undskylde for, du ikke har fået en afklaring på dette indlæg endnu. Det er jo efterhånden et godt stykke tid siden du har skrevet dit forslag her på vores Forum.

 

Som Morten skriver i den seneste kommentar er vi fortsat enige i, at det kunne være smart, hvis afdelingen blev taget med i projektafslutningen. Jeg må dog melde, at det ikke er en funktion vi kommer til, at udvikle som det ser ud nu og derfor sætter jeg dette forslag som ”implementeres ikke”.

Grunden til vi ikke laver denne funktion nu er at vi har andre fokus områder og her er afdeling og projekt ikke på planen i 2017.

Det betyder ikke, at dit forslag bliver glemt eller smidt væk – det bliver ikke implementeret nu, men vil blive genovervejet når vi får afdeling og projekt som fokus område.

 

Jeg håber at dette svar alt andet lige giver en afklaring på forslaget.

Med venlig hilsen

Rune Troels Larsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 28 Mar, 2017 Forslag af rtl (1,660 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”