forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"Overskrift" vises i Følgesedler

0
I oversigten over igangværende Følgesedler ville det være praktisk at vise ordrens OVERSKRIFT i en kolonne også, ved siden af "øvrig ref".

Der skrives ofte praktisk information, internt såvel som eksternt, i Overskrift-feltet, og det er synd at lageret ikke kan se det før f.eks. pakkesedlen udskrives.
spurgt 29 Nov, 2012 i Forslag » Lager af Image (4,650 points)
status opdateret 18 Dec, 2015 af Lauris Sørensen

3 Svar

Det kan jo give god mening. Ønsket er noteret. Jeg kan dog intet sige om perspektiverne for en mulig implementering.

Lennart Schmidt

Online regnskabsprogram

besvaret 21 Feb, 2013 Forslag af lennartschmidt (5,580 points)

Hej Image

Jeg tillader mig lige at hoppe ind i indlægget her, der efterhånden er ved at være forældet.
Det betyder til gengæld ikke at problemstillingen er det ;)

Jeg syntes stadig at det ville give god mening at kunne se ordre overskriften når vi arbejder med følgesedler. Jeg tager derfor lige dette med på et prioriteringsmøde hvor vi kan gennemsnakke mulighederne.

Jeg følger op når der er konkret nyt smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Okt, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej Image

Så har ovenstående forslag været vendt på vores prioriteringsmøde.
Med den givne plads inde i følgesedler, så er der umiddelbart ikke plads til at indføre en kolonne til Overskrift, der ligeledes kan være meget lang. Dette er selvfølgelig også påvirket af at der er et element af skalering der også skal tages hensyn til.

Vi har derfor valgt ikke at arbejde videre med det her forslag.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 18 Dec, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”