forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mobil indscanning ender i ingenting

0
Hej,
Jeg har nu to gange forsøgt at indscanne fra mobil app. Scanningen gemmes og sendes (siger mobilen i hvert fald), men der sker intet mere og jeg kan ikke se at det dukker op inde i e-conomic.

Så hvad er det der går galt og har andre oplevet noget lignende?

Teknik: Android App og tilmeldt indscanning, som virker fint pr mail

Mvh Lars
spurgt 5 Aug, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af Rathje (340 points)
status opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

8 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Hvor kigger I efter bilagene i e-conomic?

De skulle meget gerne ligge inde under Bogføring - Kassekladder (typisk den øverste)

Skriv meget gerne igen hvis det ikke vil lykkes, således vi kan få kigget på det.

Mange hilsener
Jes (<a href="mailto:jbj@e-conomic.com">jbj@e-conomic.com</a>)
besvaret 15 Aug, 2011 Spørgsmål af Jes Brinch (1,820 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej lars,

Har du slået API til? Læs mere herom - http://wiki.e-conomic.dk/mobil/android
Og det virker udenfor android appen - altså med andre ord kan du maile til din e-conomic aftale?

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 10 Aug, 2011 Spørgsmål af kimsneummadsen (24,020 points)


Det kan jeg svare fuldstændig ja til - begge dele. Jeg har meget længe med succes scannet og indsendt pdf pr mail. Det er en super løsning. Men på mobilen sker der intet. Det ser ud som om det er et foto, der afsendes og ikke en pdf. Måske der ligger noget i det?

Men det er jo jer, der ved alt om det, ikke?

Mvh Lars
besvaret 10 Aug, 2011 Spørgsmål af Rathje (340 points)
Jeg oplever præcis samme problem med Android appen.
- API er slået til.
- Indsendelse af bilag via mail virker fint.


Helt generelt bør i nok tage et kig på jeres Android app.
* Man får igen fejlmeddelelse hvis man forsøger at logge ind uden at have slået API til
* Der er en del grafisk fejl (se topbaren i det vedhæftede billede)
* Support funktionen er slet ikke tilpasset til at det skal køre på en mobil. Der åbnes blot den normale (web) support side, men uden mulighed for at zoome ud og ind. Hvilket gør det nær ubrugeligt.
* Det er erklæres at programmet lukkes når man vælger support. Det er ikke korret, der åbnes blot et webview som man ikke kan komme ud af igen med back knappen. Vælger man at bringe e-conomic appen tilbage ved at holde home knappen inde for at se seneste kørte applikationer ender man tilbage i samme webview.
Kun hvis man starter programmet fra program listen virker appen igen korrekt.
Lige indtil man fra hovedmenuen trykker back så ender man igen i webviewet man ikke kan komme ud af...
besvaret 10 Aug, 2011 Spørgsmål af erikmejerhansen (140 points)
Hej Begge,

Jeg beklager jeres oplevelser. Jeg er ikke selv 100 meter mester i android appen og skal lige have hidkaldt nogen forstærkninger. Således at jeg kan komme et par spadestik dybere i det her. Indtil da må I desværre væbne jer med tålmod   .
I forbindelse med fejlsøgning skal jeg bede om at i sender os jeres aftalenumre og kontaktoplysninger. Send til <a href="mailto:info@e-conomic.dk">info@e-conomic.dk</a> att. Kim Sneum Madsen.

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 10 Aug, 2011 Spørgsmål af kimsneummadsen (24,020 points)


Jamen det gør de minsanten også   ... det står bare ikke forklaret nogen steder at de opfører sig helt anderledes end den normale indscanning, hvor du inde i e-conomic overfører til bilag. Men super - så skal vi bare lige have lavet proceduren for dette. Tak for afklaringen.
Mvh Lars
besvaret 15 Aug, 2011 Spørgsmål af Rathje (340 points)
Hej Lars,

Ingen årsag - god pointe, det kommer med i en beskrivelse

Rigtig god dag.

Mange hilsener
Jes
besvaret 15 Aug, 2011 Spørgsmål af Jes Brinch (1,820 points)
Hej Jes,

Nogen bemærkninger til det af erik beskrevne med at hjælpen ikke er tilpasse mobilstørrelsen skærme?

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 15 Aug, 2011 Spørgsmål af kimsneummadsen (24,020 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”