Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mobil indscanning ender i ingenting

0
Hej,
Jeg har nu to gange forsøgt at indscanne fra mobil app. Scanningen gemmes og sendes (siger mobilen i hvert fald), men der sker intet mere og jeg kan ikke se at det dukker op inde i e-conomic.

Så hvad er det der går galt og har andre oplevet noget lignende?

Teknik: Android App og tilmeldt indscanning, som virker fint pr mail

Mvh Lars
lukket
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (340 points)
status opdateret af

8 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Hvor kigger I efter bilagene i e-conomic?

De skulle meget gerne ligge inde under Bogføring - Kassekladder (typisk den øverste)

Skriv meget gerne igen hvis det ikke vil lykkes, således vi kan få kigget på det.

Mange hilsener
Jes (<a href="mailto:jbj@e-conomic.com">jbj@e-conomic.com</a>)
Spørgsmål af (1.8k points)
valgt som bedste svar af
Hej lars,

Har du slået API til? Læs mere herom - http://wiki.e-conomic.dk/mobil/android
Og det virker udenfor android appen - altså med andre ord kan du maile til din e-conomic aftale?

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)


Det kan jeg svare fuldstændig ja til - begge dele. Jeg har meget længe med succes scannet og indsendt pdf pr mail. Det er en super løsning. Men på mobilen sker der intet. Det ser ud som om det er et foto, der afsendes og ikke en pdf. Måske der ligger noget i det?

Men det er jo jer, der ved alt om det, ikke?

Mvh Lars
Spørgsmål af (340 points)
Jeg oplever præcis samme problem med Android appen.
- API er slået til.
- Indsendelse af bilag via mail virker fint.


Helt generelt bør i nok tage et kig på jeres Android app.
* Man får igen fejlmeddelelse hvis man forsøger at logge ind uden at have slået API til
* Der er en del grafisk fejl (se topbaren i det vedhæftede billede)
* Support funktionen er slet ikke tilpasset til at det skal køre på en mobil. Der åbnes blot den normale (web) support side, men uden mulighed for at zoome ud og ind. Hvilket gør det nær ubrugeligt.
* Det er erklæres at programmet lukkes når man vælger support. Det er ikke korret, der åbnes blot et webview som man ikke kan komme ud af igen med back knappen. Vælger man at bringe e-conomic appen tilbage ved at holde home knappen inde for at se seneste kørte applikationer ender man tilbage i samme webview.
Kun hvis man starter programmet fra program listen virker appen igen korrekt.
Lige indtil man fra hovedmenuen trykker back så ender man igen i webviewet man ikke kan komme ud af...
Spørgsmål af (140 points)
Hej Begge,

Jeg beklager jeres oplevelser. Jeg er ikke selv 100 meter mester i android appen og skal lige have hidkaldt nogen forstærkninger. Således at jeg kan komme et par spadestik dybere i det her. Indtil da må I desværre væbne jer med tålmod   .
I forbindelse med fejlsøgning skal jeg bede om at i sender os jeres aftalenumre og kontaktoplysninger. Send til <a href="mailto:info@e-conomic.dk">info@e-conomic.dk</a> att. Kim Sneum Madsen.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)


Jamen det gør de minsanten også   ... det står bare ikke forklaret nogen steder at de opfører sig helt anderledes end den normale indscanning, hvor du inde i e-conomic overfører til bilag. Men super - så skal vi bare lige have lavet proceduren for dette. Tak for afklaringen.
Mvh Lars
Spørgsmål af (340 points)
Hej Lars,

Ingen årsag - god pointe, det kommer med i en beskrivelse

Rigtig god dag.

Mange hilsener
Jes
Spørgsmål af (1.8k points)
Hej Jes,

Nogen bemærkninger til det af erik beskrevne med at hjælpen ikke er tilpasse mobilstørrelsen skærme?

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)