forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hyppige fejlmeddelelser

0
Vi har meget ofte fejlmeddelelser som den vedhæftede, trods sletning af cache, cookies, relogin, genstart osv, og på forskellige internetforbindelser.

   Er dette kendt og stadig på vej jf. at kassekladen er under udvikling, eller skal vi forsøge at lave et forløb, hvor fejlen kan reproduceres og løses mere systematisk?

Den opstår tilsyneladende tilfældigt - men ofte!
spurgt 6 Feb, 2012 i Forslag » Superkladde af Image (4,650 points)
status opdateret 25 Okt, 2012 af econadmin

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Joakim

Vi har desværre pt. nogle tekniske problemer på vores servere, der gør at nogle brugere af Finans fanebladet i perioder hyppigt vil opleve samme fejl som du rapporterer.

Dette har vores ubetingede opmærksomhed!

P.t. overvåger vi situationen og arbejder på højtryk for at finde en løsning. På stående fod kan jeg dog love hvornår situationen er blevet stabil igen.

Mvh.

 

Tobias Ulldall-Espersen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 6 Feb, 2012 Forslag af Tobias UE (4,080 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej Tobias,

Tak for meget hurtig respons - vi er glade for at det har prioritet, og sætter pris på jeres engagement!
besvaret 6 Feb, 2012 Forslag af Image (4,650 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”