Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hyppige fejlmeddelelser

0
Vi har meget ofte fejlmeddelelser som den vedhæftede, trods sletning af cache, cookies, relogin, genstart osv, og på forskellige internetforbindelser.

   Er dette kendt og stadig på vej jf. at kassekladen er under udvikling, eller skal vi forsøge at lave et forløb, hvor fejlen kan reproduceres og løses mere systematisk?

Den opstår tilsyneladende tilfældigt - men ofte!
lukket
i Forslag » Bogføring af (4.7k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Joakim

Vi har desværre pt. nogle tekniske problemer på vores servere, der gør at nogle brugere af Finans fanebladet i perioder hyppigt vil opleve samme fejl som du rapporterer.

Dette har vores ubetingede opmærksomhed!

P.t. overvåger vi situationen og arbejder på højtryk for at finde en løsning. På stående fod kan jeg dog love hvornår situationen er blevet stabil igen.

Mvh.

  Tobias Ulldall-Espersen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)
valgt som bedste svar af
Hej Tobias,

Tak for meget hurtig respons - vi er glade for at det har prioritet, og sætter pris på jeres engagement!
Forslag af (4.7k points)