forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fejl i ny kassekladde

0
Hvis man sorterer kassekladden i faldende orden, dvs. med de nyeste posteringer øverst og opretter en ny postering, tælles bilagsnummeret ikke op, men der benyttes seneste bilagsnummer igen.
spurgt 7 Maj, 2011 i Forslag » Superkladde af fma (160 points)
opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

3 Svar

Hej Flemming,

Jeg har netop lige prøvet at teste dette, og synes umiddelbart det spillede som det nu skulle.

Har du ikke mulighed for at ligge et screenshot op jeg lige kan se, så tror jeg at jeg har bedre ved at fremprovokere fejlen igen.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 9 Maj, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Nu kan jeg ikke genskabe fejlen, det eneste underlige jeg kunne finde er at sorteringen ikke virker når man tilføjer en ny linje, se her i vedlagte fil.
besvaret 9 Maj, 2011 Forslag af fma (160 points)
Hej fma

Det ser ud til at linje du står på ikke er gemt. Prøv at gemme linjen og aktiver sorteringen igen.

Mvh.

Tobias Ulldall-Espersen

Online regnskabsprogram

besvaret 10 Maj, 2011 Forslag af Tobias UE (4,080 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”