Kopiering af bilag

0
Jeg ved ikke, om funktionen med at tilknytte et indscannet bilag til flere forskellige bilagsnumre, kommer i den nye kassekladde. Hvis ikke, vil det så ikke være muligt at I kan lave en funktion, så man kan kopiere et bilag, så man ikke skal have fat på sin kunde for at få ham til at sende bilaget i x antal eksemplarer? F.eks. betalingsoversigter med mange bilag på, med forskellige datoer. Lige nu sidder jeg og bogfører med en gennemsnitlig dato (af hensyn til bankafstemningens +/- 5 dage), og medtager alle posteringerne i samme bilagsnummer, hvilket ikke er ret hensigtsmæssigt.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

lukket
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (15.8k points)
status opdateret af

5 Svar

Bedste svar
Hej,

Prøv lige og kig næste gang i skal arbejde med jeres indscannede bilag. Det er nu muligt at kopiere bilag, således det bliver nemmere og hurtigere at arbejde med.

Tak for forslaget.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

Spørgsmål af (152k points)
valgt som bedste svar af
Hej Susanne

Super godt input.

Vi har faktisk ikke tænkt over dette scenarie i vores nye scanningsmodul, men jeg registrerer det naturligvis fluks!

Indtil videre vil der være en work around, men kopifunktionen skal nok komme.

Mvh.

Tobias Ulldall-Espersen

Online regnskabsprogram

Spørgsmål af (4.1k points)
Det var sørme dejligt  Det vil løse problemet med, at et bilag ikke kan knyttes til flere bilagsnumre

Mange hilsner
Susanne Røssell

Spørgsmål af (15.8k points)

Hej Susanne,

Vi arbejder faktisk også på at gøre dette muligt i det nuværende indscanning. Du hører fra mig når jeg ved nærmere.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

Spørgsmål af (152k points)
Fantastisk !! Tak  

Mange hilsner
Susanne Røssell

Spørgsmål af (15.8k points)