Hej,
Jeg er ny bruger af e-conomic og er allerede rigtig godt tilfreds. Der er dog lige én ting som virkeligt ville få det helt brede smil frem, som jeg synes mangler..
Kunne man ikke lave så en medarbejder (Projektleder eller Timeregistrant) under sit eget login kunne oprette en ny debitor.?
Det mangler RIGTIG meget, da stort set alle projekter i vores tilfælde ellers skal omkring mig (superbruger) først, blot for at oprette alle nye debitore. En medarbejder kan altså ikke pt bruge projektstyring til noget som helst, med mindre det er en i forvejen oprettet kunde.??
Det ville være super smart, hvis der var en knap på debitorlisten som hed opret ny. Man kunne lave et afmarkeringsfelt på medarbejder siden Kan oprette debitore, ligesom der nu er fx. kan fakturere.
Det ville være HELT optimalt, hvis superbrugeren tilmed også skulle/kunne godkende Debitore, før faktura/projekt blev gennemført. (Det kunne igen være en markering man satte på medarbejder siden, om det selv skulle kunne godkende en debitor, eller ej). -Grunden til den evt. kontrol af debitor-oprettelsen er selvfølgelig i forhold til kreditgrundlag m.m.
Forklaring:
Vi har yder tlf. support og vores kundegruppe er i et stort omfang dynamisk. Havde man ovenstående muligheder, ville den enkelte medarbejder selv kunne løfte opgaven helt fra start til slut, kun med undtagelse af godkendelsen af det udførte arbejde og kundeoprettelsen.
Jeg er helt sikker på at der vil være MANGE der kunne få meget glæde af denne mulighed.!
Ellers en hel masse ros i retning af e-conomic, som jeg synes er et let og nem overskueligt program.
Mvh
Martin