Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forkalkulation ??

0
Hej

Ud for igangværende sager findes der 2 ikoner Forkalkulation og Efterkalkulation. Iflg. de 2 skærmbilleder der dukker op skulle der være mulighed for på projekter at indlægge en forkalkulation på antal og pris.

Jeg har uden held søgt efter hvor man indlægger disse oplysninger på projekter - nogen der kan lede mig på rette spor
i Forslag » Projektstyring af
gen-kategoriseret af 🔒

5 Svar

Hej Jesper,

Hvis du nogensinde skal skifte brancheså skal du måske prøve arkæologi   

Du har simpelthen fundet en funktion der i alder og nutidig anvendelse tangerer et oldtidslevn.

Vi havde en overgang mulighed fo at lave slige kalkulationer i relation til projektstyring. Men vi var ikke tilfredse med den måde det fungerede på, hvorfor vi tog det af markedet undtagen i de få aftalenumre hvor det allerede var slået til...

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
...og jeg fornemmer at der ikke er nogen planer om at genoptage funktionaliteten  
Forslag af
Helt korrekt. Det er ikke en vej vi er på vej nedad.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
...jamen så fik vi da den tråd effektivt lukket   

(tak for klart og hurtigt svar)
Forslag af
Hej Jesper (og andre læsere).

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at man kan opfatte mit arkæologi indlæg som nedladende og hoverende. Det er bestemt ikke meningen hverken overfor Jesper eller andre læsere.

Indlæggets skal læses som en selvkritik! Og altså ikke en kritik af behovet for forkalkulation. Forkalkulation giver bestemt mening i forskellige situationer. Det anfægtes ikke!

Betegnelsen oldtivslevn skyldes at vi allerede for mange år siden fjernede denne mulighed, da vi (og vores kunder) ikke var tilfredse med den. Der er ingen planer om at genåbne for funktionen og/eller videreudvikle på den.

Afslutningsvis skal jeg atter beklage i fald jeg har fornærmet nogle med mit indlæg.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)