forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bruger man hovedsager, mangler man data på undersager

0
Det giver ikke mening.

Jeg har en del sager, som jeg vælger at sætte på en hovedsag.
Men i det øjeblik jeg fakturerer mine hovedsager, er det hovedsagen som får omsætningen.

Ved undersagen står der bare 0 kr. under faktureret status.
Det vil igen sige, at hovedsagen får en DG på 100%   

Det jeg ønsker er = at fakturerer flere sager på samme faktura.
Og samtidig kunne se DG på alle sager.

Mvh.
Morten
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kornelius (190 points)
status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

3 Svar

Bedste svar
Hej,

Det vil du ikke kunne.

Fakturaen bestemmer sagen, og der kan kun være 1 sag på 1 faktura. Det vil altså sige at du bliver nød til at sende en faktura på hver af dine undersager, for at få det til at figurere det og få et overblik over sagen.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 29 Nov, 2010 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej Morten,

Det du skal gøre er at fakturer på undersagen. Når du så bagefter kigger på hovedsagen, så vil du kunne se omsætning fra alle undersager og stadig have øjeblikket.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 24 Nov, 2010 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen

Jamen hvordan samler jeg så flere undersager på samme faktura ? Det var det jeg troede hovedsager gjorde
besvaret 29 Nov, 2010 Spørgsmål af Kornelius (190 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”