Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoplan ved ApS med projektstyring

0
Hej

Jeg har et ApS og jeg sælger rådgivning og derfor har jeg oprettet en konto og har valgt tillægsmodulet projektstyring.

Hvilken type af kontoplan er den optimale og vælge og hvilke konti skal jeg tilføje (hvis nogen) når jeg bruger projektstyringsmodulet?
lukket
i Spørgsmål » Projektstyring af (150 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Kim

Når du driver virksomhed i selskabsform skal du ? hvis du vil bruge en af systemets standardkontoplaner - anvende kontoplanen "Selskab" eller "Handel & Håndværk." Nu skriver du at du er en rådgivningsvirksomhed, og så vil jeg mene at kontoplanen "Selskab" er bedst.

Standardopsætningerne i e-conomic er tænkt til at komme hurtigt og godt i gang, men det kan godt være at du skal have tilrettet kontoplanen. Det er noget, du skal drøfte med fx en revisor.

Angående projektstyring, så kan du integrere modulet til finans (kontoplanen), men det er ikke noget krav ? og det virker fint uden.

I vores projektdemo, som du kan hente fra vores hjemmeside, kan du se et eksempel på en kontoplan i en virksomhed med projektstyring.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (5.1k points)
opdateret af