Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dato for afsendelse af faktura

0
Jeg synes det ville være rart hvis man kunne ligge igangværende faktura til afsendelse på en bestemt dato.
Hvis jeg f.eks. har oprettet en faktura dags dato som skal emailes til en kunde på en specifik dato, ville det være rart hvis jeg, efter at have trykket bogfør og send, havde et felt hvor jeg kunne bede systemet om at sende den på en bestemt dato.

Vi har f.eks. nogle kunder der vil have deres faktura d. 25. i måneden, men vi kører vores abonnementer d. 1. i måneden. Så ville det hælpe os hvis systemet kunne sende de faktura d. 25, selvom de er og bogført d. 1.

Det ville hjælpe os. Så ville vi kunne oprette en faktura den dag vi fik opgaven, og ligge den til automatisk afsendelse når opgaven var udført.
i Forslag » Salg af (380 points)
status opdateret af

2 Svar

Helt enig. Gerne med gentagelsesfunktion, således at den i et bestemt interval kan gensende fakturaen, eksempelvis hvert år den første november.
Forslag af (140 points)
Hej Morten.

Tak for dit indlæg :)

Jeg er helt enig i at det ville være smart, hvis man kunne ligge noget til at automatisk afsendelse. Det er desværre bare sådan at det kan man ikke. Alt hvad man gerne vil have systemet til, skal man selv ind og gøre.

Men datoerne bestemmer man jo sådan set selv, så man kan altid flytte datoen frem eller tilbage i tiden. Og hvis de ligger med bogføringsdatoen d. 1. kan du sagtens sende den ud d. 25. Dette bestemmer du som sagt helt selv :)

Ved godt at dette ikke lige var det du håbede på, men desværre er dette ikke noget der kommer.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)