Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scannede bilag - nemmere bilagsregistrering

0
Jeg sidder en gang om måneden og scanner bilag ind, hvorefter jeg vil tilknytte bilagene til mine bogførte posteringer.

Nogle gange har jeg scannet 25 bilag ind sammen, og jeg synes, at det er meget omstændigt at skulle udskille mange bilag som separate bilag.
 
Kan I lave en ?udskil alle bilag? funktion, så man slap for denne lidt for omstændige løsning?
 
Det er også ærgerligt, at man så efterfølgende for hvert bilag skal angive ?tilknyt?, hvilket medfører to ekstra klik pr. bilag. Det kunne være rart med en ?tilknyt alle? ? funktion.
 
Jeg savner også en bedre mulighed for at hoppe rundt med tab-tasten. Dette kan stort set ikke lade sig gøre uden rigtigt mange hop, før man ender i bilagsfeltet.

Jeg er fuldstændigt øm i fingrene og min hånd efter sådan en omgang, da man skal klikke utroligt meget.
lukket
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (150 points)
gen-kategoriseret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar
Indscanningsmodulet i e-conomic er tænkt til at man bogfører de indscannede bilag ud fra bilaget, som man kan se på skærmen.

Det er dog muligt at tilknytte indscannede bilag til både bogførte posteringer og oprettede kladdeposteringer, der stadig ligger i kassekladden ? men tanken bag denne funktion har været de få bilag, som måske har manglet, og ikke til at man finder bilag til allerede bogførte eller oprettede posteringer.  

Der arbejdes med forskellige nye tiltag på indscanningsområdet, og da flere og flere vælger at indscanne sine bilag, kan man ikke udelukke, at der måske engang kommer funktioner, der i højere grad tager udgangspunkt i at man finder bilag til allerede oprettede posteringer.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (5.1k points)
valgt som bedste svar af
Hej Mette, jeg ved ikke lige hvordan din scanner er sat op, men bilag skal scannes til een pdf fil pr bilag(ne).

Fx 3 bilag fra hhv a, b, c leverandør.

Når så bilag er indscannet overføres de med link og du opretter posteringer vha Opret fra indscannet

Så passer bilag og postering til hinanden i eet hug.  
Spørgsmål af (690 points)