Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lay-out ved Debitor Rykkerudskrift

0
Det er et stort ønske fra os, at kunne tilknytte lay-out ifm udsendelse af rykkere
(Faktura-menu >Debitor) - på samme måde, som det gøres ved Debitorkontokort via Rapport-menuen.

Vi arbejder i dag med 3 forskellige lay-outs, som benyttes i forhold til kundes ønske til fakturaen, dvs. 1: printet, 2: pr. mail som pdf eller 3: elektronisk/OIO.  
Men når vi skal udsende rykker/renteberegning, vil vi gerne benytte samme lay-out til alle kunderne uanset fakturatypen (lay-out) - for i dag bruger vi oceaner af tid på at korrigere og sortere i 3 lay-outs, som bare skal være ens (!).   

Hvis man får mulighed for at tilknytte lay-out ifm udsendelsen - kunne det også være en smart måde at have en fast opsætning af rykkerlay-outs (rykker 1-3) som ikke skal skrives i det lille latterlige tekst-felt der findes i udvælgelses menuen.

Håber I kan se det smarte i forslaget   - og hurtig får det gjort til e-conomic funktionalitet.
i Forslag » Salg af (490 points)
status opdateret af

1 Svar

Kære bgtt,

Først og fremmest skal jeg beklage det noget sene svar!

Tak for dit forslag, jeg kan godt se udfordringen, men for at forstå detaljerne, vil jeg høre om det er noget I kunne kontakte telefonsupporten på mellem 10:00 - 14:30 på 88 20 48 41, så ville I der sammen kunne vurdere om der ikke allerede ville være en smart måde at gøre det på eller om det ville kræve vi skal have teknikkere ind over.

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.6k points)